Koorconcert

Koorconcert

Op woensdag 13 april mogen we weer een concert geven in TivoliVredenburg. De laatste keer dat we hier stonden was op 28 oktober 2019 toen we in het kader van 100 jaar Vrije Scholen met een groot oud-leerlingen koor het Requiem van Mozart zongen.

Datzelfde Requiem staat nu ook op het programma, zij het in afgeslankte vorm. We laten een groot aantal delen horen maar zullen niet het hele Requiem zingen. We worden weer begeleidt door een groot orkest waarin ook veel oud-leerlingen spelen.

Voor de pauze zullen de 9e klassen te horen zijn met een eigen programma en ook de leraren zullen gezamenlijk een lied zingen. Vervolgens zingt het bovenbouwkoor een aantal liederen waaronder Bohemian Rhapsody en Los Reyos Magos waarin Armando d `Espinoza (oud medewerker van de school) de charango zal spelen.

Na de pauze zal het Requiem te horen zijn.