Youth for Climate 7/2

Youth for Climate 7/2

Door Nederlandse leerlingen is donderdag 7 februari 2019 uitgeroepen als landelijke actiedag voor het klimaat. Op deze dag willen leerlingen staken voor het klimaat en met z'n allen naar Den Haag gaan om daar de politiek hun geluid te laten horen.

Wij ondersteunen het idealisme en de betrokkenheid van de leerlingen die aan deze actie willen deelnemen maar maken er geen georganiseerde schoolactiviteit van.

Wij zullen toestemming van ouders als goedgekeurde verlofaanvraag behandelen, zonder toestemming vóór 7 februari zulllen wij de gangbare spijbelprocedure in gang zetten, zie de 'SVS Actueel' van eerder deze week voor details.

De lessen op deze dag gaan gewoon door volgens rooster, tenzij er geen leerling is voor een specifieke lesgroep.