Koor In de Stemming

Koor In de Stemming

Een aantal alumni van de Stichtse Vrije School Zeist miste het wekelijks zingen en koor op school zo ontzettend, dat zij samen een koor hebben opgericht: Koor In de Stemming. Vanaf september start Koor in de Stemming met een nieuw repertoire, en is er mogelijkheid om je aan te melden om mee te zingen. Er wordt gewerkt aan verschillende stukken, van klassiek tot pop en van jazz tot close harmony, en uiteraard heb jij een stem in het repertoire waar we mee werken.

Lijkt het je leuk om mee te zingen? Aanmelden kan vanaf heden via deze link en voor 7 september. De repetities zijn over het algemeen eens in de twee weken op donderdagavond op een locatie in het centrum van Utrecht en na afloop is er altijd wel iemand in voor een borrel in een cafeetje in de buurt.

Liever eerst nog even de sfeer proeven? Dat kan op 6 september, dan ben je welkom op de open repetitie van 19.30-21.45u in Theaterhuis de Berenkuil.

Voor vragen kun je mailen naar koorindestemming@gmail.com.

Op de hoogte blijven van het koortje, meezingdagen en uitvoeringen? Like de facebookpagina!