Cambridge English

Cambridge English

Op woensdag 30 september ontvingen zes leerlingen van de Stichtse Vrije School hun certificaten voor het examen Cambridge English: First uit handen van rector Gijs Roeters-van Lennep. Deze leerlingen zijn de eersten die ruim 2,5 jaar geleden het traject Cambridge English zijn gestart, een bijzondere samenwerking tussen de Stichtse Vrije School en huiswerkinstituut Studiekring om leerlingen voor te bereiden op dit internationaal erkende taalexamen ontwikkeld door de universiteit van Cambridge.

De docent Cambridge English van Studiekring, Colin van der Bel, zei “De certificaten van Cambridge English worden internationaal geaccepteerd voor studie en werk. Het is geweldig dat onze leerlingen op deze manier de taalvaardigheden kunnen leren die ze nodig zullen hebben voor hun verdere studie en loopbaan”.

Groepsfoto van de leerlingen met certificaat tussen de rector (rechts) en docent (links).